you were fake, i was great , nothing personal.
Publicerat den

ligger helt klarvaken, det var mitt misstag och det är så jävla förutsägbart. du var den falska och jag var den bra men ta inget personligt. haha. när jag går vem är det som skrattar då? 
jag har kastat bort en massa tid, slösat bort den.  du pratar i timmar men du slösar minuter, du har ett vackert ansikte men jakten på dig är inte värt priset.
jag ska krossa ditt lilla hjärta, hur ska du hantera fallet? ska du skratta hela vägen till sjukhuset?
det finns ingenting kirurgen kan göra när jag har krossat ditt lilla hjärta i två.
jag kan visa dig till dörren, jag kan själv stänga dörren och se när du tigger om mer.

 

 




Anonym

Who was fake?

Svar: den dagen du inte är anonym kan du få veta :)
Linnea niemelä falk



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?