Jag vill tänka på nåt’ annat men att glömma det är svårt ,Jag kan inte längre se, det blåser snö i ögonen
Publicerat den

Hej!
Har nyss kommit hem ifrån både praktik och stallet , praktiken är som vanligt och sedan hade jag och Frida bestämt att vi skulle rida när jag slutade så hon gick och mötte mig men då började det att tokstorma och regna så vi fick gå flera kilometer i det,  stackars oss.
Red en sväng ändå i en timme , så nu har vi varit duktiga som gav oss ut endå.  Nu ska jag lägga mig , är så jävla trött och har sån träningsvärk i benen att jag inte ens kan stå. Blir det senaste avsnittet av Paradise Hotel och försöka sova. Är så jävla less på vissa nu.


Imorgon slutar jag och Elina tidigt och ska dra in till stan och fixa inför Stockholm och sedan har jag fullt upp hela dagen med att packa. Kommer ta ett x antal timmar.

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?