Till alla bittra instagramföljare :)
Publicerat den

Åh,en sånhär kväll då jag stör mig på precis alla. Vill bara samla ihop en hel hög och bara tortera dom en efter en. Mest för att det vore roligt och för att rensa upp hela Sundsvall. Det värsta är när folk ska gå och störa sig på något och sedan inte göra någonting åt det, haha som tex på instagram då det fram kommer lite överallt att dom stör sig på att jag lägger upp bilder på rackartygarna? Haha what's the problem? Min instagram och mina bilder. Sedan är det roligt att göra det då jag tycker att dom är grymma och har kontakt med dom. Kanske just det som svider lite för folk? Eller vad säger niii? Då kan jag hälsa till er, ni som är domhär bittra jävlarna att det är rätt enkelt att sluta följa mig på instagram, och bara för att jag absolut känner för att hjälpa er så ska jag förklara hur man gör.
 
1. ta din telefon och gå in på min profil @linneafaalk (som du säkert redan göööör)
2.det finns en knapp som nu för dig är grön och det står "följer" på, leta den.
3.tryck på den så den blir blå
4.klart , nu slipper du vara bitter :)
 
Fattar inte varför folk ska störa sig på det, då skulle jag lika gärna kunna störa mig på din instagram för att du lägger ut bilder på dig som är fula.
Följ någon på instagram som du tål och inte för att störa dig på och för att kommentera dryga saker på. Hur orkar ni ens era bittra jävlar? Ha en fin fredagkväll så ska jag kolla lite youtube klipp nuja :)



Thenez87


Tar man inte åt sig så lätt så är det inget problem ;)


Svar: fortfarande provucerande :)
Linnea niemelä falk



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?