saker ni inte vet
Publicerat den

* Jag hatar att bli blöt om händerna så har jätte svårt för att tex diska.

 
* Tycker det är jätte jobbigt att tvätta bort sminket på kvällarna så då brukar jag alltid duscha för att ta bort de.

*HATAR verkligen HATAR när folk drar naglarna mot saker

*Hatar sidentyg

*Hatar folk som drar mig gaffeln i tallriken så det låter.

*Hatar bittre människor

*Jag har alltid otur

*Jag ska flytta till Stockholm

*Jag har ridit i 14 år och haft egen häst sedan dess, fick första då jag var 3år.

*Jag har haft 12 hamstrar, 16 råttor, 2 marsvin,6 kaniner, 2 katter, 1 hund och 2 hästar genom mitt liv.

*Hatar kändiskruschar

*Har ett jävla temprament

*Jag har 9 helsyskon

*Blivit erbjuden att vara med på ett tv4 program men tackade nej
 
*Har nått i epor

*Hatar praktik

Har massa fler saker men detta var det jag kom på nu , mycket " saker jag hatar" haha.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?