I’m sinkin inside , ‘Cause we’ve finally put our weapons down tonight
Publicerat den

Hej!
Måste börjar blogga ordenligt känner jag, kommer av mig hela tiden. Dumma blogg.
Sov över hos mormor och morfar inatt och hjälpte dom att städa lite,laga mat och fika. Juste, höll nästan på att ta ihjäl mig själv inatt då jag somnade med telefonen som satt i laddaren och jag vaknade med att jag hade snurrat kablen runt halsen, och haters nej jag dog inte. Yolo.

Frida och jag red vid 5 och jag fick terapisnacka med henne, stackars liten vad hon fått lyssnat. Hade ingen lust alls att rida då det var kolsvart ute och 2 minus, sagt att jag hatar kyla? Om inte så hatar jag kyla utav hela mitt hjärta och är verkligen inte skapt för vinter.
Tänkte snart gå och lägga mig efter att suttit och tittat på massa klipp på youtube, vet inte varför jag fått för mig att börja med det, alltid roligt att hitta nått knas.
Nu ska jag prata klart i telefonen och sedan sova, snart äre time to stockholm finally!


 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?