01 - Här är jag.
Publicerat den

Välkommen till min blogg , igen. Jag har under flera år bloggat till och från men nu vill jag ha en bara för min egen skull, för att få skriva av mig och för att spara bilder och massa annat skit. Jag en tjej som är 17 alltså född 1996, från Sundsvall fast jag bor i en liten skiten by som heter Matfors där bara små tattare bor så min dröm är väl att flytta härifrån. Bor med mina 9 helsyskon och min mamma och pappa i ett hus så vi är väl inte direkt som alla andra enligt vissa för att vi är några fler, men det stör mig inte för jag trivs med de, så du kanske känner igen oss från tidningar? Jag har brunt hår, blåa ögon är 1,67 cm lång och många upplever mig som bitchig och dryg vilket är gulligt Jag går andra året på Sundsvalls Praktiska gymnasium med inriktningen på vård och omsorg. Mycket tid lägger jag åt min D-ponny kille som heter Boyzon Sign ,148 cm och fux ,som bor några minuter med bil ifrån mig, han är född 2003 och är ett varmblod som jag har utbildat själv och nu är vi ute och tävlar och leker. När jag inte är med min häst eller går i skolan så är jag mest hemma och tittar gärna på killarna i Rackartygarna som är ett stort intresse, lyssnar på musik och är allmänt dryg. Om det är någonting som ni undrar så är det bara att kommentera så ska jag svara , och ger denna blogg som en samlingsplats till alla som inte tycker om mig. KRAM!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?