En vecka sedan - Stockholm/Rackartygarna/Sollentuna
Publicerat den

Idag är det en vecka sedan jag och Elina stack till Stockholm. Vi tog tåget dit halv 9 från Sundsvall och var framme vid 1 på dagen och låste in sakerna och gick sedan runt och försökte hitta runt till massa olika ställen, läsa kartor och skit är inte direkt min grej.
Efter några timmar så tog vi pendeltåget till Sollentuna där vi bodde. På kvällen gick vi på Sollentunas centrum med 110 butiker, sjukt fint där.





På kvällen fick jag träffa Alexander ur rackartygarna, trodde helt seriöst att jag skulle dö. Bäst var när han ringde när vi var inne på Sollentuna så jag skrek åt Elina " ELINA HAN RINGER, NU MÅSTE DU SVARA, SVARA ELINA" , men hon tyckte att jag skulle svara, så vid 8 kom han med sin röda bil, och när jag skulle gå ut sa  jag åt han" Nej jag vågar inte gå ut för då kommer du stå ute till vänster"  . Trodde mitt hjärta skulle stanna,  kunde inte ens andas men efter några minuter gick det väl lite bättre, sen har jag blackout, men fyfan vad grym han är!!!
Vill nästan bara dö, en vecka idag och kommer knappt ihåg något, men det var sjukt häftigt, huddinge minns jag inget av, har bara röda bilen och hans Stockholmska i huvudet och hans " Rackartygarna - uttal" "15 årig kullebyttemage och Tjabba! "
Tragiskt att inte dom ens vet vad ordet " Huvva" betyder, så Norrländsk är jag väl inte?




 


På Onsdagen skulle dom till Aftonbladet så jag drog med mig Elina runt halva Stockholm för att hitta dom men det slutade med att vi hamnade vi Expressen, Elina var väl inte så jäääkla glad då men pissa fick hon göra mitt på kajen allafall! Så vi kollade slottet,gamla stan, drog till massa olika förortet och letade Victoria Seceret saker men hittade inte det heller...
Torsdagen gick vi på Sollentuna igen en sväng innan vi åkte hem halv 2.

 Men nu vill jag tillbaka och lära stockholmarna att säga Ö, shoppa och träffa alla igen. Ta mig tillbaka någon snälla. 






 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?