du fattar väl att du måste slå upp och slå tillbaka annars kommer aldrig låta dig vara.
Publicerat den

Gormorgon!
Inte så jävla pepp på måndag när jag inte sovit mycket alls, drar till skolan och fixar det som ska fixas sedan ska hästen få gå ett pass. Dock slutar jag halv 5. Tufft. Vad gör du idag?

 

En kompis pratade med mig inatt, han berättade hur han gjorde för att vara glad, tittade lite och sedan kändes allt bättre. Snacka om att man verkligen ska ta tills sig dom få som gör andra glada, flera mot en som bryter ner, och en kunde hjälpa till att göra allt bättre. Han fick ett riktigt tack sms och jag hoppas att hans dag blir grym, för det ska fan min bli också, med eller utan idioter.





Anonym

hahaha du måste vara helt otrolig eller helt bakom flötet Linnea..

Svar: Okej?
Linnea niemelä falk



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?