50 frågor om mig
Publicerat den

1. Vad heter du? Linnea

2. Hur gammal är du? 17

3. Vart bor du? Sundsvall

4. Hårfärg? Brunt

5Ögonfärg? Blå

6. Hur lång är du?  1,69

7. Kär? Helt ärligt så vet jag inte.

8. Singel eller upptagen? Singel!

9. Hur många har du kysst? vet inte, har inte räknat

10. Någon du litar på ? min kusin

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

12. När hade du senast sex och med vem? En riktigt snygg jävel

13. Hur långt är ditt längsta förhållande?  2 år till och från

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snäll, omtänksam, rolig, musklig

17. Vad har du för mobil? iPhone 4

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Flytta till stockholm

9. Favoritland? Sverige

20. Favoritfärg? Guld

21. Favoritfilm? A walk to remember

22. Favoritbok? Vet inte riktigt

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag inte är så blyg

25. Vad gillar du minst med dig själv?  bra nog mycket

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Mamma

27. En person du älskar – Min familj och mina vänner,

28. En person du hatar – Haha ska jag skriva lista?

29. Ut och festa eller myskväll? myskväll

30. Saknar du någon just nu? Ja

31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte

32. Beroende av något? Ja, min mobil

33. Ditt livs största misstag? Har litat på helt fel person / personer

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min kusin Elin

35. Har du några tatueringar? Ja

36. Piercingar? Öronen,läppen och naveln

37. Vem är mest lik dig? Någon av mina syskon

38. Har du någon förebild? Ja,dom som står upp för sig själva och skiter i andra

39. Vad ska du göra idag? Sova

40. Vad är det värsta du vet? Magsjuka 

41. Vad är det bästa du vet? Familjen

42. Vad åt du senast? Frukt

43. Vad vill du ha just nu? En musklig kille

44. Vad köpte du senast? Vet inte, nått onödigt säkert

45. Vem är din favorit kändis? Rackartygarna

46. Har du några syskon? Ja, 9 stycken helsyskon

47. Tränar du? 5 gånger i veckan om inte mer  , rider juuuu

48. När går du och lägger dig? När jag vill

49. Vad är klockan nu? 10.20

50. Är du nöjd med ditt liv? Funkar väl

 




Elin Falk

Men åh. Älskar dig min gullhöna <3

Svar: älskar dig med :*
Linnea niemelä falk



URL: http://eelinfalk.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?