02 -100 frågor om mig
Publicerat den

1. Hur gammal är du? -17år
2. Hur gammal känner du dig? -Mycket äldre
3. Vad har du gjort i dag? - Sovit,vaknat,lyssnat på musik och kollat på film
4. Vilken film såg du senast? - Älska mig igen
5. Vem ringde du senast? - Pappa
6. Är du besatt av någonting? - Oj, min telefon skulle jag tro.
7. Är du rädd för blod? - Lite, och ändå går jag vårdlinjen. Haha.
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? - Min frigge, i min säng.
9. Snygg kille ? - Lätt Alexander Hermansson i Rackartygarna.
10. Har du träffat den snygga killen ? - Ja faktiskt!
 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? - Svart / vitt, helt klart
12. När vaknade du i dag? - Typ sex.
13. Vilken är din favorithögtid? - Sommaren!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - Stockholm
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? - Matfors.
16. Hur vill du tillbringa din pension? - Rikt, med en snygg man och våra barn.
17. Vad lyssnar du på just nu? - Waiting for superman
18. Har du någon gång brutit ett ben? - Ja, eller inte ett benben utan i handen.
19. Vilka tre saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? - Mjölk,kex,jordgubbar
20. Vem är din favoritkändis? - Rackartygarna , alexander, haha.
21. Vad är du på för humör just nu? - En riktig bitter brud sitter här.
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa
23. Snarkar du? - Ja ibland och gnisslar tänder.
 
24. Vilka yrken har du provat på? - Barnmorska, städare, ridlärare
25. Hur går du helst klädd? - Stringtrosor
26. Vilket stjärntecken är du född i? - Tvilling
27. Vilket är ditt favoritgodis? - Helt klart choklad!
28. Vad sa du senast? - Ahbre.
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? - Inget , men svenska kanske.
30. Vad har du på dig just nu? - Mjukisar och linne.
31. Vilken är din favoritaffär? Ikea när det gäller möbler, Make up store när det gäller smink, gina tricot och Cubus när det gäller kläder och Hööks till hästen.
32. Vad har du för storlek i kläder? - 34
33. Vad har du i dina fickor? - Skräp. telefon
34. Vad köpte du senast?- Nått i Stockholm.
35. Hur många gånger har du flyttat? -Vet inte.
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? - Mobil, hästen och datorn.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? - Jag lägger mig tidigt och vaknar tidigt, drygt som fan.
38. Senaste filmen du såg på bio? - Jag hatar bio , så det var nog Avatar när den var ny, och då sov jag genom hela.
39. Har du blivit sydd någon gång? - Ja
40. Har du någon gång badat naken utomhus? - Haha ja.
41. Vad åt du till frukost? - Inte ätit än.
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? -Då gick jag i nån klass man gör när man är 7 år.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? -Nej, har inte körkort
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? - ;)
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? - Under kudden
46. Vad var det sista du åt? - Pizza
47. Vem är världens vackraste kvinna? - Min mamma
 
48. Är du blyg? - Nej förfan
49. Vilken var den sista konserten du var på? - Gatufesten , Norlie & KKV
50. Vad heter du i andra namn?- Hela mitt namn är : Emma Linnea Elisabeth Niemelä Falk
51. Har du varit med om en bilolycka?- Nej
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?-Ja
53. Vilken är den roligaste träningsformen? - Ridning
54. Har du några husdjur?-Ja, en hund,två katter, en häst,en kanin,en sköldpadda och en hamster
55. Vill du gifta dig? - Ja
56. Vad är du sugen på just nu?- En 15 årig kullebyttemage
57. Vad är klockan? -12:04
58. Vad är det konstigaste du ätit? -Nått äckligt säkert.
59. Har du någon udda förmåga? - Jag är typ aldrig tyst.
60. Var växte dina föräldrar upp? - Pappa i Lucksta och mamma i Rännö , båda inom Matfors/Sundsvall
 
61. Vad önskar du dig i julklapp? - Massa saker.
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? - Ja, dop,avslutningar osv.
63. Göteborg eller stockholm?- Stockholm!!
64. Har du sett någon dö?- Ja
 
65. Har du någon gång ringt polisen?-Ja
66. Hur många grader är det ute? - 3 plus kanske.
67. Vilken färg har ditt hus? - Grått med vita knutar.
68. Vad sjöng du senast? - Story of my life
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? - Ja verkligen.
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång?-Nej
71. Har du svenskt ursprung? -Ja det har jag men är 50 % finsk.
72. Hur mycket väger du? -Exakt 50 kg (minus kläder)
73. Har du ett turnummer? - 7 och 29
74. Vem kramade du sist? - En snygg kille.
75. Har du någon gång åkt snowboard? -Nej
76. Kan du åka skateboard? -Bara ta fart och rulla lite enkelt men bara en kort stund
77. Nämn någon du beundrar och varför? - Dom som kan stå upp för sig själva och gör det dom vill, respekt.
78. Har du gröna fingrar? - Vafan är gröna fingrar?
79. Har du svimmat någon gång? - Ja, ett par gånger.
80. När lärde du dig senast någonting nytt? -Händer nästan varje dag.
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? - Nea
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? - Flyttat till Stockholm!!!
83. Är du vidskeplig? -Vet inte
84. Vilka är dina största svagheter? Dåligt självförtroende, kort stubin,
85. Vad händer till helgen? - Det är helg nu men nästa , ja det vet jag inte.
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? - ja
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? - Ingenting.
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? - Göra volter, hålla käft eller sluta tänka
89. Vilken är din favoritrestaurang? - DONKEN!
90. Bada eller duscha? - Bada
91. Är du bra på att laga mat? - Ja
92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? - Nej
93. När och varför var du på sjukhus senast? - Är där lite då och då men låg inne jag Januari för ett år sedan med Njurbäckeninflammation i 2 veckor.
 
 
94. Vilket är ditt drömyrke? - Att vara arbetslös
95. Har du några Piercings? Ja
96. Hur ser ditt rum ut ? - En väggen är det en säng, sedan massa möbler, fönster, dörr, tak, ljus,stereo, dator, på väggarna hänger det bilder, rackartygar tröja och massa annat.
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? - Nu senaste Stockholmsresan lätt!
98. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Låg i sängen.
99. Har du gråtit idag ? - Nej
100. Har du några tatueringar ? - Ja , 3 stycken men vill ha fler!
 



Anonym

Hej!
Tävlar du din ponny i riktiga tävlingar eller bara klubb? Isf varför tävlar du inte i lokal/regionala? Och hur högt hoppar du med han?:)

Svar: Hej!
Bara klubb då jag inte är så intresserad:)
Nu ligger vi på 80 på träningar :) vi kraschade ordentligt en gång så jag har varit väldigt hopprädd men nu börjar det släppa, räknar inte höjden då jag inte tycker det är så viktigt :)
Linnea niemelä falk



URL:


Emelie

Ofta du träffat Alex ? :)

Svar: aa ;)
Linnea niemelä falk



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?